مشاوره رایگان مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی به فرانسه - کانادا

مشاوره رایگان مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی به فرانسه - کانادا

معرفی دانشگاه centrale supelec

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۶:۳۲ ب.ظ

CentraleSupélec (CS) یک دانشگاه تحقیقاتی فرانسه در زمینه علوم مهندسی است. این دانشگاه در تاریخ 1 ژانویه سال 2015 به عنوان یک نتیجه از ادغام استراتژیک بین دو مجله برجسته بزرگ در فرانسه ، اکوول سانترال پاریس و سوپلهک تاسیس شد.

برگرفته شده از ویکی پدیا

این دانشگاه رتبه 164 را از آن خود کرده و به عنوان سومین دانشگاه برتر در زمینه علوم مهندسی در کشور فرانسه شناخته می شود. در زیر تصویری از محیط دانشگاه مشاهده می کنید. 

 

دانشگاه های فرانسه

موسسه اعزام دانشجو به فرانسه 

در این بخش از بلاگ موسسه آریان قصد داریم تا به صورت مرتب و هفتگی دانشگاه های فرانسه را معرفی کنیم + تصاویری از محیط دانشگاه. در صورتی که قصد مهاجرت و تحصیل در دانشگاه های فرانسه را دارید لازم است تا به یک مشاور مهاجرت در این خصوص مشورت کنید. موسسه اعزام دانشجو به فرانسه آریان با کادری مجرب از مشاورین مجرب سعی دارد تا به صورت رایگان اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در صورتی که قصد دارید از مشاوره رایگان موسسه آریان بهره مند شوید پیشنهاد می کنم از طریق لینک زیر به سایت موسسه وارد شده و از طریق تماس با ما، با وکلای موسسه صحبت کنید. 

  • nazanin shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی