مشاوره رایگان مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی به فرانسه - کانادا

مشاوره رایگان مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی به فرانسه - کانادا

معرفی کشور فرانسه

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۴۴ ب.ظ

فرانسه یکی از بزرگترین کشورها در قاره اروپا است. این کشور با شش کشور دیگر هم مرز است: آلمان ، بلژیک و لوکزامبورگ در شمال شرقی ، سوئیس و ایتالیا در جنوب شرقی و اسپانیا در جنوب غربی. انگلیس از طریق کانال انگلیسی با فرانسه هم مرز است. این کشور به عنوان دروازه ورود به اروپا در نظر گرفته می شود زیرا چندین فرودگاه بین المللی بزرگ وجود دارد (دو مورد از اینها در پاریس وجود دارد) ، پایانه های کشتی و خدمات ریلی فرانسه.

 

معرفی غذاهای فرانسه

فرانسه از نظر غذاها و شراب های خود از آن لذت می برد و مشهور است. به راحتی می توان گفت که مردم فرانسه دوست دارند غذای خود را بپزند و دوست داشته باشند. وعده های غذایی در فرانسه با خانواده هایی که برای مکالمه نزدیک به هم هستند ، شاد و شاد است. غذای معمولی فرانسوی سه تا چهار دوره را شامل می شود که شامل پنیر قبل از دسر است. تمام وعده های غذایی همراه با نان های تازه پخته شده و شراب است. غذاهای پرطرفدار در فرانسه شامل مرغ موجود در سس شراب قرمز است که به Coq au vin معروف است و صدف دریایی که در کره و یا کولیز سنت ژاک پخته شده است. غذایی که در واقع در منو است نیز می تواند بسیار متنوع باشد و با توجه به منطقه کشوری که در آن قرار دارید متفاوت است.

 

 

شرایط تحصیل در دانشگاه های فرانسه 2020

درخواست و پذیرش تحصیل در فرانسه
برای برخی دانشگاه ها می توانید مستقیماً در وب سایت آنها اقدام کنید.
شرایط ورود را با دقت بررسی کنید: برای پذیرش در بیشتر دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد ، آزمون های استاندارد مانند GRE ، GMAT یا LSAT لازم است.
برای افزایش شانس پذیرش ، حداقل به سه موسسه مختلف مراجعه کنید.
دانشجویان غیر اتحادیه اروپا ملزم به پذیرش مقدماتی اجباری مقدماتی می شوند ("تقاضای پذیرش پذیرفته شدنی" - DAP). درخواست DAP را در سرویس فرهنگ و همکاری سفارت فرانسه در کشور خود داشته باشید.

 

درآینده درمورد هزینه تحصیل در فرانسه نیز باشما عزیزان سخت خواهیم گفت.با ما همراه باشد. 

 

برگرفته از سایت و سایت مستر پرتال 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی